Klachtenprocedure

Als organisatie hechten wij grote waarde aan tevredenheid van onze leden en partners. We streven ernaar om iedereen zo goed mogelijk naar wens van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat je een klacht hebt. Fys’Optima heeft hiervoor een klachtenprocedure opgesteld. Wij streven ernaar om jouw klacht zorgvuldig in behandeling te nemen en tot een oplossing te komen. Een klacht die je indient, wordt altijd vertrouwelijk behandeld.

Klacht indienen
Klachten dien je schriftelijk in via info@fysoptima.nl. Je ontvangt binnen drie werkdagen een ontvangstbevestiging van je klacht.

Beoordeling en afhandeling van jouw klacht
De klacht wordt uiterlijk binnen twee weken behandeld. Mocht er voor jouw klacht niet direct een oplossing aangeboden kunnen worden, dan laten wij weten binnen welke termijn je de oplossing kunt verwachten en verantwoorden we de afwijkende termijn. Alle klachten worden geregistreerd en besproken binnen de organisatie met alleen de betrokken medewerkers en eventueel betrokken derde partijen.

Overig
Indien je je niet kunt vinden in de geboden oplossing, bieden wij jou de mogelijkheid om contact op te nemen met Corinne van Bruxvoort, zelfstandig HR-adviseur en coach voor trainingen op het gebied van (klant-)communicatie. De uitspraak van deze onafhankelijke derde is bindend voor beide partijen. Een afgehandelde klacht wordt voor een periode van 1 jaar bewaard in het daarvoor bestemde dossier.

Contact
Secretariaat Fys’Optima
info@fysoptima.nl
041 633 0 622