Facturatie en incasso voor efficiënte afhandeling voor fysiotherapiepraktijken
Als Fys’Optima partner kan je gebruikmaken van een efficiënt en betrouwbaar systeem voor facturatie en incasso. Jouw facturatie- en incassoprocessen worden vereenvoudigd. Dit betekent minder administratieve lasten voor jou, zodat je je kunt richten op de zorg voor jouw patiënten.
Professionele facturatie en incasso, zodat jij je kunt focussen op wat echt belangrijk is: de zorg voor je patiënten
De voordelen van facturatie en incasso
- Zorgeloze declaratie- en factuurafhandeling
- Snelle betalingsverwerking
- Betrouwbare incasso en verhoogde betalingszekerheid
- Inzicht in facturen en duidelijke financiële overzichten
- Koppeling met praktijksoftware
Wat houdt de facturatie- en incassodienst in?
Jouw facturatie en incasso wordt volledig uit handen genomen, zodat jij als praktijkhouder minder tijd kwijt bent aan administratie. Wij zorgen voor een snelle en efficiënte afhandeling van declaraties. Voor patiënten die niet of onvoldoende aanvullend verzekerd zijn, biedt Fys’Optima de mogelijkheid om hun nota’s over te nemen. Dit houdt in dat wij de nota versturen en indien nodig, tot drie herinneringen sturen.
Indien de betaling uitblijft, start automatisch een minnelijke incassoprocedure. Voordat er wordt overgegaan tot een gerechtelijk incassotraject, ontvangt de praktijk een advies over de kostenrisico’s en de mogelijke verhaalmogelijkheden. Zo heb jij altijd de controle, zonder de administratieve last.